Хошин шог

Keeping Up With The Gonzalez’s | Lele Pons & Rudy Mancuso

WATCH SE TE NOTA MUSIC VIDEO ▶ mnmore.info/bin/video/c4DQ3q6lqGuqmco
WATCH MORE ▶ mnmore.info/top/PLmjMRs-v1tgTWmpYuBPugvLqBXVz5H-vP.html
SUBSCRIBE HERE ▶ mnmore.info/cd/i9cDo6239RAzPpBZO9y5SA
THANKS FOR WATCHING! :) LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
-----------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | lelepons
Twitter | lelepons
Facebook | lele
Merch | lelepons.co/
Text Me | my.community.com/lelepons
CAST:
Lele Pons | mnmore.info
Rudy Mancuso | mnmore.info
SUBSCRIBE TO SHOTS STUDIOS ▶ mnmore.info
Shots Studios Channels:
Anwar Jibawi | mnmore.info
Awkward Puppets | mnmore.info
Delaney Glazer | mnmore.info
Hannah Stocking | mnmore.info
Juanpa Zurita | mnmore.info
Lele Pons | mnmore.info
Mindie | mnmore.info
Rudy Mancuso | mnmore.info
Shots Studios | mnmore.info
#Lele
#LelePons
#RudyMancuso

Сэтгэгдлүүд 

  1. Lele Pons

    Lele Pons

    3 жилийн өмнө

    THANKS FOR WATCHING!!!! 😂😂😂

    • selina felan

      selina felan

      21 өдрийн өмнө

      I like Rodney

    • Cokkie bear

      Cokkie bear

      3 сарын өмнө

      Lele Pons i luve u lele

    • Itz TheBarbieWorld Almamory

      Itz TheBarbieWorld Almamory

      3 сарын өмнө

      Np:)

    • Roro girl ʕ•ᴥ•ʔ

      Roro girl ʕ•ᴥ•ʔ

      5 сарын өмнө

      Mutsa Chiviya no it is not ur just a hater

    • madison b

      madison b

      5 сарын өмнө

      ❤️

  2. Izuku Midoriya

    Izuku Midoriya

    7 цагийн өмнө

    Lele: Are you cheating on me with Siri!!!!! Siri: 👁👄👁

  3. Alyssia Gest

    Alyssia Gest

    9 цагийн өмнө

    when you said he was to kill you to deaf i was what!!

  4. Minnie Mcgonagall

    Minnie Mcgonagall

    11 цагийн өмнө

    Lele's tone in this is so weird but still nice

  5. Kux Smith

    Kux Smith

    19 цагийн өмнө

    I lovee lele pons lmao

  6. Nastolgia is fat

    Nastolgia is fat

    Өдрийн өмнө

    That poor dog-

  7. Raynielis Ortega

    Raynielis Ortega

    Өдрийн өмнө

    The wife's voice love it

  8. Isabel Valdez

    Isabel Valdez

    2 өдрийн өмнө

    You funcken stpid lelepods

  9. Arctic Assassin

    Arctic Assassin

    2 өдрийн өмнө

    “He wants to kill me to death” hahahahahaha

  10. Gohar Isphahani

    Gohar Isphahani

    3 өдрийн өмнө

    Rudy expressions lit 😂👌❤️❤️❤️❤️❤️

  11. Gohar Isphahani

    Gohar Isphahani

    3 өдрийн өмнө

    I watch it again and again from many years but still every time I see it I can't control my laughing 😂❤️❤️

  12. Gohar Isphahani

    Gohar Isphahani

    3 өдрийн өмнө

    Most favorite video

  13. Ve3rzGaming

    Ve3rzGaming

    3 өдрийн өмнө

    Siri : 👁 👁 💧 💧 👄

  14. Baltazar Alsultani

    Baltazar Alsultani

    3 өдрийн өмнө

    😂😂😂😂

  15. UMB _SMOOTH

    UMB _SMOOTH

    4 өдрийн өмнө

    0:04

  16. UMB _SMOOTH

    UMB _SMOOTH

    4 өдрийн өмнө

    0:4 and 0:12

  17. Sparkle Sprinkler

    Sparkle Sprinkler

    5 өдрийн өмнө

    Oh my gooood!!!!

  18. izikMatt

    izikMatt

    5 өдрийн өмнө

    Wow rudy, lele and inana should make more videos together This pendemic should come to an end

  19. Heather Montesdeoca Jerez

    Heather Montesdeoca Jerez

    6 өдрийн өмнө

    are you cheating on me with Siri got me dying

  20. Jose R.

    Jose R.

    6 өдрийн өмнө

    I feel like only Rudy made the video funny ngl. Like the parrots talking or the running over lol

  21. Detijon Gacaferi

    Detijon Gacaferi

    7 өдрийн өмнө

    It is sooooo good🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️

  22. /ILyreah Addison

    /ILyreah Addison

    9 өдрийн өмнө

    my sis: YOU DONT EVEN CARE ABOUT MEEEEEEE me: who just wanted to play among us .-.

  23. zoe cheng

    zoe cheng

    9 өдрийн өмнө

    Haha this was so HILARIOUS

  24. GAURI SINGH

    GAURI SINGH

    9 өдрийн өмнө

    This 100% BETTER than the kardashians

  25. Masud Khan

    Masud Khan

    9 өдрийн өмнө

    That crying tho 🤣

  26. Neeraj Yadav

    Neeraj Yadav

    10 өдрийн өмнө

    Lele : so you work and I do the food Rudy: yeah Lele: So you are sexist right now Rudy be like 🤨🤨😵😵

  27. Jaden Redding

    Jaden Redding

    10 өдрийн өмнө

    Bro when Rudy started yelling “ YOUR CRAZY YOUR ALL CRAZY” me and my brother started dying 🤣🤣🤣

  28. Mandip Thapa

    Mandip Thapa

    11 өдрийн өмнө

    She is like my girlfriend.

  29. DestyNYC

    DestyNYC

    11 өдрийн өмнө

    Your vids are funny

  30. Emms Mac

    Emms Mac

    12 өдрийн өмнө

    Worst husben ever

  31. Ishita Soni

    Ishita Soni

    12 өдрийн өмнө

    Keeping up with the Kardashian =keeping up with gonzales

  32. joseph chalwes

    joseph chalwes

    12 өдрийн өмнө

    Rap crying 😂😂

  33. ItzNoobZR

    ItzNoobZR

    12 өдрийн өмнө

    LMAOO 😂🤣😂

  34. nikki parker

    nikki parker

    13 өдрийн өмнө

    But was this an arranged marriage😂

  35. sister games

    sister games

    14 өдрийн өмнө

    It’s such a good video,that is have transliteration in my language

  36. Alesia Fitzhugh

    Alesia Fitzhugh

    14 өдрийн өмнө

    Someone please tell me what's the name of the song at the end!

  37. Tee Pitso

    Tee Pitso

    14 өдрийн өмнө

    Rudy: "she got her license taken away............. AND SHE DOESN'T EVEN HAVE HER LICENSE" 😅

  38. Rena Raj

    Rena Raj

    14 өдрийн өмнө

    Is this related to the “Kardashians” I am right?

  39. Mini Lopez

    Mini Lopez

    14 өдрийн өмнө

    God bless you all

  40. NotAdam ForSure

    NotAdam ForSure

    14 өдрийн өмнө

    Im dying “ I’ve only crashed like once every two weeks ’’ 😂🤣😂

  41. NotAdam ForSure

    NotAdam ForSure

    14 өдрийн өмнө

    Oh my god “i dont even know my wifes name ’’ im crying

  42. bushra Bushra 17

    bushra Bushra 17

    15 өдрийн өмнө

    I just love the way she moves her lips and her nose when she whines up 😂😂😂😂

  43. ynw Menace

    ynw Menace

    15 өдрийн өмнө

    I Bought her Lamborghini she crashed it I bought her a bicycle she crashed it I bought her a scooter

  44. Adam Motassim

    Adam Motassim

    15 өдрийн өмнө

    The dog is like wtf is happening

  45. Adam Motassim

    Adam Motassim

    15 өдрийн өмнө

    What was that noise

  46. The MARVELlous creations

    The MARVELlous creations

    16 өдрийн өмнө

    Pull over ! When the car was stopped 😂😂

  47. Isabella Ferrer

    Isabella Ferrer

    16 өдрийн өмнө

    These videos make me always laugh I’m dying 😵 help me 😅🤣😅🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😮😲😬😷🤒🤕🤧😵

  48. Daniela Espinoza

    Daniela Espinoza

    16 өдрийн өмнө

    "I want to drive"me:you are going to scrape my new phone girl

  49. Alexts

    Alexts

    17 өдрийн өмнө

    They are like two parrots 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  50. BLACK LOTUS

    BLACK LOTUS

    17 өдрийн өмнө

    Bruh I'm dead she said sum " he wants to kill me to death" like tf what is he going kill you to life

  51. Leah Guerreri

    Leah Guerreri

    17 өдрийн өмнө

    Lele :( takes entire house) Him:wtf?._.

  52. iibad_blxssii

    iibad_blxssii

    17 өдрийн өмнө

    "I'm trying to put this family together" 😂

  53. Hachem Sofiane

    Hachem Sofiane

    17 өдрийн өмнө

    !!!!!!hhhhhhh🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🧱

  54. Elena Hernández

    Elena Hernández

    17 өдрийн өмнө

    what language? 😂😂😂

  55. Muneeba Raees

    Muneeba Raees

    18 өдрийн өмнө

    "Oh My Gawwd" 😂

  56. Angel Jazz

    Angel Jazz

    18 өдрийн өмнө

    *I Dont Even Know Whats My Wife's Name*

  57. Gtcgcgcg Pljibiji

    Gtcgcgcg Pljibiji

    18 өдрийн өмнө

    So if you veri a 😍😍

  58. Animal_ Gamerz

    Animal_ Gamerz

    18 өдрийн өмнө

    4:24 The dog is thinking u guys all crazy boyy u all need to get outa here😂😂😂😂😂

  59. LOLA HILDEBRAND

    LOLA HILDEBRAND

    18 өдрийн өмнө

    Kill me to death 😂

  60. Oxy -lilfo

    Oxy -lilfo

    19 өдрийн өмнө

    Me too I really wanna see bloopera

  61. Jasmine Love

    Jasmine Love

    19 өдрийн өмнө

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣

  62. _ AnimeQueen _

    _ AnimeQueen _

    19 өдрийн өмнө

    0:49 that crying sound tho, I love it 😂😂😂😂

  63. Teboho Maluleke

    Teboho Maluleke

    19 өдрийн өмнө

    I love this😂

  64. Thoibi Deviuu Jim l

    Thoibi Deviuu Jim l

    19 өдрийн өмнө

    Yeah they are parrots

  65. GAMERGIRL90 MODE

    GAMERGIRL90 MODE

    19 өдрийн өмнө

    really when i watch this idk wut happening hehe is to f u n n y

  66. Salam Alfadeel

    Salam Alfadeel

    20 өдрийн өмнө

    The funny part is when she went and started crying 😂😂😂

  67. iiCozyKiwi

    iiCozyKiwi

    20 өдрийн өмнө

    Siri be like:😳

  68. Faith

    Faith

    20 өдрийн өмнө

    If I were him I would have divorced her already

  69. Peppa Pig's trash twin

    Peppa Pig's trash twin

    20 өдрийн өмнө

    When your wife is so bad she got her license taken away when she didn’t even posses it.

  70. Kearstin Oats

    Kearstin Oats

    20 өдрийн өмнө

    I think it's illegal how many times I've watched this😂

  71. smart boy

    smart boy

    20 өдрийн өмнө

    Diego and Benita all over again

  72. Maricel de la Pena

    Maricel de la Pena

    21 өдрийн өмнө

    So funny

  73. Maricel de la Pena

    Maricel de la Pena

    21 өдрийн өмнө

    Haha

  74. xXzoe Xx

    xXzoe Xx

    21 өдрийн өмнө

    I know yall saw lele start twerking when she was crying xD

  75. Stephen Cason

    Stephen Cason

    22 өдрийн өмнө

    Yoooo, what kinda witchcraft did she use to knock that chair over without touching it 🤣🤣🤣

  76. GB Hit

    GB Hit

    22 өдрийн өмнө

    is she dancing while crying 4:21

  77. 123 w 123r

    123 w 123r

    22 өдрийн өмнө

    0:47 that cry!!!! lmaooo

  78. Nada Plays Roblox

    Nada Plays Roblox

    22 өдрийн өмнө

    When he honked😭😭😭😂😂😂😂😂

  79. JACQUELINE VEGA

    JACQUELINE VEGA

    23 өдрийн өмнө

    Leles cry was everything😂

  80. kunal bhor

    kunal bhor

    23 өдрийн өмнө

    Omg 😱😱😂😂😂😌🤣🤣

  81. PicCollage Maker

    PicCollage Maker

    23 өдрийн өмнө

    Bro she is so exstra this is Kim in crack

  82. Kendreka Villagomez McGee

    Kendreka Villagomez McGee

    23 өдрийн өмнө

    😂😂😂

  83. Herlinda Chave

    Herlinda Chave

    23 өдрийн өмнө

    2:37 it was funny he honked

  84. Jasmyn Brown

    Jasmyn Brown

    24 өдрийн өмнө

    Thank gosh noone is like this in real life

  85. Hampus Stockman

    Hampus Stockman

    24 өдрийн өмнө

    Omg i found a new season of tela novelas 🤣

  86. Syed Shifa

    Syed Shifa

    25 өдрийн өмнө

    Lele friend Omg 😂😂😂

  87. Daniel Velasquez

    Daniel Velasquez

    27 өдрийн өмнө

    Him:you crashed you're car 3 times Her:no I crashed it 4 times

  88. haritha pinnuri

    haritha pinnuri

    27 өдрийн өмнө

    OMG

  89. Selena Marquez

    Selena Marquez

    27 өдрийн өмнө

    Rudy: You all crazy Lele : OmG OmG He hits on me every day Rudy; she is hot tho I do like her friend and we do full around some times

  90. Chloe Batey

    Chloe Batey

    28 өдрийн өмнө

    I don’t like it got cus words and I’m seven

    • Tamia Keghoro

      Tamia Keghoro

      27 өдрийн өмнө

      then dont watch it 🥱💀

  91. kornilios gaming

    kornilios gaming

    28 өдрийн өмнө

    The corners of the camera ate great

  92. Sam Pat

    Sam Pat

    28 өдрийн өмнө

    When he said I just wanna 😂😂

  93. CHEN YONN SHIN

    CHEN YONN SHIN

    28 өдрийн өмнө

    hi u are nice but crazy

  94. mincy sunny

    mincy sunny

    28 өдрийн өмнө

    Rudy - you crashed your car 3 times lele - I crashed my car one's every week me- WOW😐

  95. xXRoseNellyXx

    xXRoseNellyXx

    28 өдрийн өмнө

    0:39 every mother in an Hispanic family

  96. ALexia Moncayo

    ALexia Moncayo

    28 өдрийн өмнө

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  97. Samiya’s Corner

    Samiya’s Corner

    28 өдрийн өмнө

    “What what language is that” I am dying

  98. Cal Cherland

    Cal Cherland

    28 өдрийн өмнө

    The dog

  99. shawn sarucam

    shawn sarucam

    29 өдрийн өмнө

    I like when is taking all the things.😂😂😂

  100. Anastasia Kenchadze

    Anastasia Kenchadze

    29 өдрийн өмнө

    i love you! u r the best

Дараах